Bezoek het Cross Border e-commerce Event
Hét event waar koplopers op het gebied van cross border e-commerce elkaar ontmoeten. Uniek in Nederland!

Presentaties Cross Border Event 2016

De snelle expansie van Helloprint in Europa. In tegenstelling tot de traditionele manier van internationaliseren (lang marktonderzoek, grote lancering) werkt Helloprint namelijk op een data driven methodiek, waarbij door middel van testen en experimenten zo snel en lean mogelijk naar product-market fit wordt toegewerkt.
Meer lezen over Helloprint

Doe het goed of doe het niet. Pak het professioneel aan, zorg voor goede teksten, goede logistiek, een kundig native team. Start land voor land en leer van de fouten.
Meer lezen over Medpets

In 2015 voerde InProcess in samenwerking met DPD een etnografisch onderzoek uit naar het online shopping gedrag van jonge e-shoppers in vijf Europese landen (Duitsland, Frankrijk, Spanje, Polen en het Verenigd Koninkrijk).
Lees meer

Hoe kun u de mobile first strategie het beste toepassen? Is het ontwikkelen en optimaliseren van apps zinvol? De smartphone neemt het langzaam over van de laptop en de PC. Inmiddels bezit 81 % van de Nederlanders een smartphone, en maar liefst 30% van alle online aankopen worden via een mobiel apparaat gedaan.
Lees meer

Met 10 jaar Cross Border eCommerce in Europa is Paula’s Choice geen ‘new kid on the block’. Toch is Paula’s Choice in Europa misschien wel het best bewaarde geheim in de markt voor huidverzorging. In zijn presentatie zal Eduard Brenninkmeijer terugblikken en vooruitkijken vanuit het perspectief van het merk Paula’s Choice.
Meer lezen over Paulas Choice

Transitie van een traditionele Direct Mail organisatie naar een Pan-Europese Multichannel onderneming met een groen hart.
Lees meer