1. Wat zijn jullie plannen om verder de grens over te gaan?
We helpen onze klanten in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
Ook hebben we voor onze vaste klanten een Franse, Spaanse en Italiaanse medewerker in dienst.
2. Wat zijn actuele aandachtspunten / uitdagingen binnen jouw organisatie in relatie tot e-commerce over de grens?
Het is telkens opnieuw een uitdaging om per klant het ideale Duitse marketing team samen te stellen. Op basis van doelen en budget selecteren we specialisten vanuit ons bureau en externe specialisten om de klant doelen te behalen.
3. Jullie hebben intussen aardig wat crossborder ervaring opgebouwd; waar zijn jullie met name trots op?
Klanten die tijdens onze samenwerking groot zijn geworden in Duitsland.
Sommige van de bedrijven zijn met 0 euro omzet uit Duitsland bij ons binnengekomen, anderen haakten in een latere groeifase aan.
4. Welk ander bedrijf bewonder je op het gebied van crossborder e-commerce?
Ik bewonder elke ondernemer of persoon die zijn nek durft uit te steken om iets moois op te bouwen. Vooral als dit op een wijze gebeurt waarvan alle betrokken partijen beter worden.
5. Met welke kernboodschap gaan de toehoorders van jouw spreker sessie naar huis?
Kijk goed naar de mogelijkheden van je propositie en je team om van daaruit de gewenste groei te realiseren.