CROSSBORDER AWARD

De CrossBorder Award is de award voor de beste
internationale marketingcampagne.

Vijf Nederlandse bedrijven zullen worden genomineerd voor de CrossBorder Award, een prijs voor de beste internationale marketingcase. De genomineerden presenteren hun case aan een vakkundige jury waarna de award wordt uitgereikt op het CrossBorder Event.

icons_-04

Media-aandacht

(Media-)aandacht voor alle deelnemers en inzicht in de groeipercentages van vakgenoten.

icons_-03

Boost

Genomineerd worden en winnen, dat geeft een boost voor jouw website.

Asset 2

CrossBorder vermelding

Winnaars mogen het hele jaar gratis het logo van de CrossBorder Award op hun online kanalen (website en socials) vermelden.

icons_-02

Erkenning

 Een nominatie voor de award is een grote erkenning voor jouzelf en uw team.

 

Deelnemersreglement

*De 3 genomineerden krijgen een exclusieve uitnodiging voor het CrossBorder Event

Criteria Award

Om je case aan te melden voor de CrossBorder Award dien je aan deze voorwaarden te voldoen.

Internationaal

Een marketingcase gevoerd buiten Nederland.

Marketingmiddelen

Minimaal 2 marketingmiddelen
(e-mail, social, TV, etc.)

Consumenten

Primair gericht op B2C e-commerce

JURY LEDEN 2019

Hieronder vind je de juryleden van dit jaar

Luuk

Luuk Ros

Manager Content & Business
Nima

Guido

Guido Smit

Teamlead Digital Media & Data
ABN AMRO

Simone

Simone Hein

Senior Digital Marketing Manager
Philips Innovation Services

Tom-de-Vos

Tom de Vos

E-commerce Director
Fatboy (CB Award winnaar ’18)

Andreas

Andreas Giese

CEO
Dexport

Bekijk hieronder inzendingen van vorig jaar