Nieuw dit jaar!

Wint uw bedrijf de
CrossBorder Award 2018?

Heeft u in 2017 of in het eerste half jaar van 2018 een succesvolle internationale marketing campagne gevoerd?

Dit kan een campagne zijn in verschillende landen of een campagne voor één specifiek land (Nederland uitgesloten) met de inzet van minimaal 2 marketingmiddelen. Voldoet u aan de criteria dan kunt u zich hieronder aanmelden (voor 22 juli). Bij de aanmelding beschrijft u in het kort de internationale marketingcampagne. Uiteindelijk beoordeelt een deskundige jury aanmeldingen en nodigt de kanshebbers uit om hun campagne in een pitch te presenteren.

Waarom meedoen?

Media-aandacht

(Media-)aandacht voor alle deelnemers en feedback van de jury.

Boost

Genomineerd worden en winnen, dat geeft een boost voor uw website.

CrossBorder vermelding

Winnaars mogen het hele jaar gratis het logo van de CrossBorder Award op hun website vermelden.

Erkenning

Het behalen van een CrossBorder Award is een grote erkenning voor uzelf en uw team.

Genomineerden krijgen een gratis ticket voor het event.

Jury

Jeroen Kerkhoff

Director Global Business Marketing – Philips

Luuk Ros

Manager Content & Business – Nima

Andreas Giese

CEO – Dexport

Criteria

Om uw bedrijf aan te melden voor de CrossBorder Award dient u aan een paar voorwaarden te voldoen.

Internationaal

Een marketingcase gevoerd buiten Nederland.

Consument

Primair gericht op B2C e-commerce

Marketingmiddelen

Minimaal 2 marketingmiddelen
(e-mail, social, TV, etc.)

Meld u aan voor de CrossBorder Award.

Het winnen van de CrossBorder Award levert u naast media-aandacht ook een prachtige trofee op. U kunt zich tot en met 22 juli 2018 aanmelden voor de CrossBorder Award door het inschrijfformulier in te vullen.