Nieuw!

Fatboy wint met de Lamzac campagne ‘the world’s laziest job’ de CrossBorder Award 2018

Vanaf 1 februari 2019 kun je je aanmelden voor de CrossBorder Award 2019!

De CrossBorder Award is de award voor de beste internationale marketingcampagne. Criteria: campagne actief in minimaal in één land (Nederland niet meegerekend), primair gericht op consumenten en inzet van minimaal 2 marketingmiddelen. Een deskundige jury beoordeeld de aanmeldingen en maakt de winnaar tijdens het CrossBorder Event bekend.

Genomineerden CrossBorder Award 2018.

Waarom meedoen?

Media-aandacht

(Media-)aandacht voor alle deelnemers en feedback van de jury.

Boost

Genomineerd worden en winnen, dat geeft een boost voor uw website.

CrossBorder vermelding

Winnaars mogen het hele jaar gratis het logo van de CrossBorder Award op hun website vermelden.

Erkenning

Het behalen van een CrossBorder Award is een grote erkenning voor uzelf en uw team.

Genomineerden krijgen een gratis ticket voor het event.

Jury CrossBorder Award 2018

Jeroen Kerkhoff

Director Global Business Marketing – Philips

Luuk Ros

Manager Content & Business – Nima

Andreas Giese

CEO – Dexport

Guido Smit

Digital Communication Strategist – ABN AMRO bank B.V.

Criteria

Om uw bedrijf aan te melden voor de CrossBorder Award dient u aan een paar voorwaarden te voldoen.

Internationaal

Een marketingcase gevoerd buiten Nederland.

Consument

Primair gericht op B2C e-commerce

Marketingmiddelen

Minimaal 2 marketingmiddelen
(e-mail, social, TV, etc.)

Meld u aan voor de CrossBorder Award.

Het winnen van de CrossBorder Award levert u naast media-aandacht ook een prachtige trofee op. U kunt zich tot en met 22 juli 2018 aanmelden voor de CrossBorder Award door het inschrijfformulier in te vullen.