Fatboy ‘beste internationale campagne’ bij CrossBorder Awards

De Lamzac campagne ‘the world’s laziest job’ van Fatboy wint de prestigieuze CrossBorder Award. De jury koos deze internationale marketingcampagne uit vanwege de creativiteit en het behaalde resultaat met een beperkt budget. Ook de winnaar van de CrossBorder Top 30 2018 is bekend gemaakt. De CrossBorder Top 30 winnaar, snelst groeiende e-commerce bedrijf op basis van omzetcijfers, is DisQounts International.

In totaal maakten vijf internationale campagnes kans op de CrossBorder Award. Naast Fatboy waren ook Amsterdenim, Body & Fit, Eurail en North Sails genomineerd. De jury bestaande uit Luuk Ros (Nima), Jeroen Kerkhoff (Philips), Andreas Giese (Dexport) en Guido Smit (ABN AMRO) beoordeelde de campagnes op verschillende punten. Jeroen noemde de campagne indrukwekkend. ‘Fatboy’s case met de Lamzac is een schoolvoorbeeld hoe je met weinig middelen toch een hoge impact kan creëren.’ Luuk voegt daar nog aan toe ‘Door ambassadeurs in te zetten die ook de lol en het plezier rond het merk goed uit konden dragen, beschikt het bedrijf inmiddels over een berg content die tot in lengte van dagen bruikbaar blijft. En veel échte fans.’

De CrossBorder Top 30 is voor de derde keer uitgereikt met DisQounts International als overduidelijke winnaar met ruim 400% omzetgroei. Op de tweede plaats eindigde Koffievoordeel en het podium is afgesloten door Forza Refurbished. De gehele CrossBorder Top 30 van Nederlandse bedrijven die minimaal 20% internationale omzetgroei hebben behaald:

1. DisQounts International
2. Koffievoordeel
3. Forza Refurbished
4. T.O.M. bv
5. FashCom
6. Everlake eCommerce
7. Ukje.nl
8. Body & Fit
9. Wilpe.com
10. MotorKledingCenter
10. Dekbed-discounter.nl
12. CycleXclusive
13. HBB24
14. SB Supply
15. iUsed
16. Snowcountry
17. Betersport
18. GoCustomized
19. MamaLoes BabySjop
20. KATO Group
21. YourSurprise.com
21. Etrias
23. Lucardi Juwelier
24. Topvitamins
24. Leen Bakker
26. HBL Online
27. VidaXL
28. Travelbags
29. Macrovet
30. Maxilia Relatiegeschenken
30. Happy on Web

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.