Maxilia | CrossBorder Insight 3/4

[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=ZkknSLC0dAY&feature=youtu.be”][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text]Maxilia, relatiegeschenken voor ieder budget. Hemmy de Heus is Country Manager bij Maxilia GmbH en vertelt onder andere over het belang van native (Duitse) marketingmedewerkers, maar dat je niet perse in het land zelf een kantoor hoeft te hebben.

De video is onderdeel van de CrossBorder Insight serie waarin Dexport en DPD Pakketservice op zoek zijn gegaan naar de do’s en dont’s in CrossBorder e-commerce. Naast Hemmy de Heus – Maxilia zijn Stefan Kersten – Brabantia, Alexander van Slooten – Coolinvestments en Marc Sijtstra – Joe Merino geïnterviewd.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp
Share on email