CrossBorder Insights | Hoe kon de Daelmans stroopwafel de wereld veroveren?

[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=yRmrOs_zYqk&list=PL4_cnBx8uWdCNYbSzE6-DllQIBcE9M28c&index=3″][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1583748057118{padding-top: 20px !important;}”]

Daelmans weet met hun oerhollandse stroopwafels de hele wereld te veroveren. Wat zijn de belangrijkste learnings van global e-commerce manager Wouter Smeets op deze weg naar world wide “stroopwafel domination”?

Wil jij met je bedrijf de wereld veroveren? Op dit kanaal vind je alle do’s en don’t op het gebied van crossborder e-commerce. In onze series zoals de CrossBorder Insights interviewen wij koplopers en experts die tot de snelstgroeiende e-commerce bedrijven behoren. Abonneer op ons kanaal en leer van deze internationale koplopers![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp
Share on email