CrossBorder Insights | Wees zorgvuldig met Delivery Fees

[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=l-cVRbImm_A&list=PL4_cnBx8uWdCNYbSzE6-DllQIBcE9M28c&index=3&t=0s”][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1583747932916{padding-top: 20px !important;}”]In deze CrossBorder Insight aflevering: een interview met Marc Scholten van Beerwulf. Vorig jaar sprak Marc nog over het succes van Beerwulf op het CrossBorder Event en een jaar later wint hij de CrossBorder Top 30, voor het snelst groeiende e-commerce bedrijf. Hoe kon Beerwulf zo snel internationaal opschalen?

Wil jij met je bedrijf de wereld veroveren? Op dit kanaal vind je alle do’s en don’t op het gebied van crossborder e-commerce. In onze series zoals de CrossBorder Insights interviewen wij koplopers en experts die tot de snelstgroeiende e-commerce bedrijven behoren. Abonneer op ons kanaal en leer van deze internationale koplopers![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp
Share on email