Over CrossBorder Event

Wat is CrossBorder Event?

Het CrossBorder Event is een inspirerende dag met presentaties van succesvolle online retailers, brands én B2B-verkopers in het buitenland. Een dag met diepgang en volop gelegenheid tot netwerken. Plus de presentatie van de CrossBorder Top 30 van internationale snelgroeiers en de uitreiking van de CrossBorder Award voor de beste marketingcase.

Voor wie is dit evenement bedoeld?

Voor alle bedrijven die op de buitenlandse markt actief zijn of dit in de toekomst willen gaan doen.

Door wie wordt het event georganiseerd?

Het CrossBorder Event wordt georganiseerd door BBP Media en Dexport. BBP Media is de uitgever van het tijdschrift Twinkle.

Wat is het thema van CrossBorder Event?

Het thema is Team up!

Internationale expansie is veelkoppig geworden. Dat zorgt binnen organisaties voor complexiteit en uitdagingen. Hoe zorg je ervoor dat je goed verkoopt over de grens, marketplaces voor je laat werken én je merk overeind houdt? Hoe bewaak je intern dat de neuzen de goede en dezelfde kant op staan? Daarover gaat de achtste editie van het CrossBorder Event, op 1 oktober in Utrecht.

Trek lering uit de lessen van inspirerende keynotes, ontmoet tientallen professionals met dezelfde uitdagingen en maak kennis met bedrijven die kunnen helpen bij je internationale ambities. Beleef de bekendmaking van de CrossBorder Top 30 van internationale snelgroeiers en de uitreiking van de CrossBorder Award. Wie worden de opvolgers van Beerwulf en Rituals (misschien jouw bedrijf wel!)?

Wat is de opbouw van het programma?

Het programma bestaat uit een aantal keynote sprekers en parallelsessies. Op deze manier kun je je eigen programma samenstellen.  Bekijk hier het volledige programma.

Wanneer wordt de invulling van het programma bekend gemaakt?

We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Nieuwe sprekers worden continu toegevoegd aan de sprekerspagina. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media (Linkedin, Twitter, Facebook en Instagram).

Tot wanneer kan ik mij aanmelden?

Wil je je aanmelden voor de Crossborder Top 30 of wil je kans maken op de CrossBorder Award? De deadline is 23 juli.

Kan ik een suggestie doorgeven voor de programmering van het evenement?

Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers naar projects@bbp.nl .

Wordt er een maaltijd aangeboden gedurende dit event?

Ja, we verzorgen een uitgebreide lunch. Daarnaast zijn er gedurende het evenement dranken en snacks beschikbaar en inbegrepen in de ticketprijs. Heb je dieetwensen waar wij rekening mee moeten houden? Geef dit dan 2 weken vóór aanvang van het event door via a.westerink@bbp.nl. Uiteraard houden we rekening met voldoende vegetarische opties.

Locatie

Wat is de locatie van het CrossBorder Event?

Het event vindt plaats in eventlocatie Mereveld. Het adres is Mereveldseweg 9 3585 LH Utrecht.

Waar kan ik het beste parkeren?

Mereveld beschikt over genoeg gratis parkeerplekken rondom de locatie.

Ik kom met het OV, wat is de beste route?

Mereveld Utrecht is eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf Utrecht Centraal station bereik je de locatie met de volgende bus: Lijn 41. Uitstappen bij bushalte Koningsweg 175. Plan je route met 9292.nl en/of bekijk de dienstregeling op NS.nl.

Kan ik overnachten in de buurt van het evenement?

Dit kan zeker, er zijn verschillende opties. Een daarvan is Van der Valk Utrecht en het Bastion Hotel Utrecht.

Toegankelijkheid voor mindervaliden

De evenementenlocatie is aangepast en geschikt voor mindervaliden. Heb je specifieke wensen? Of dienen wij een parkeerplaats vooraan te reserveren? Geef dit dan door aan onze registratie via a.westerink@bbp.nl .

Aanmelden & Betalen

Hoe kan ik mij inschrijven voor het evenement?

Inschrijven kan via het inschrijfformulier, dat kan hier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl

Tot wanneer kan ik een ticket kopen?

In principe kan dit nog tot aan de ochtend voorafgaand van het event. Uiteraard is het op=op.

Welke keuzes heb ik om te betalen?

Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard, iDEAL of factuur.

Wat zijn de tarieven voor het event?

Early Bird – €195,-

Normaal tarief – €295,-

Twinkle plus abonnees – €195,-

Leden Thuiswinkel.org – €195,-

Bezoekers voorgaande edities – €195,-

Hoe ontvang ik mijn ticket?

Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je ticket toe middels een QR-code per e-mail. Je toegangsbadge ontvang je bij de inschrijfbalie.

Ik heb na mijn inschrijving geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 – 485088.

Is er een korting voor studenten?

Nee, helaas bieden wij geen korting aan studenten.

Moet ik de registratiebevestiging uitgeprint meenemen op de dag zelf?

Je hoeft jouw registratiebevestiging niet geprint mee te nemen. Je kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst.

Ik heb een vraag over de factuur, met wie kan ik contact opnemen?

Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 – 48508.

Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe doe ik dat?

Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl.

Annuleren

Kan ik kosteloos annuleren?

Ja, dat kan! Je kunt tot een maand (1 september 2020) voorafgaand aan het event zelf kosteloos annuleren via a.westerink@bbp.nl. In het geval dat BBP Media het event moet annuleren, krijg je uiteraard ook je geld teruggestort.

Ik ben verhinderd, maar mijn collega wil graag in mijn plaats komen, mag dat?

Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar a.westerink@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.

Presentaties & Evaluaties

Worden de presentaties van de sprekers achteraf beschikbaar gesteld?

Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.

Wordt er een evaluatie uitgestuurd na afloop van het event?

Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

Overig

Foto & video

Op onze events kan er door de organisatie gefotografeerd en gefilmd worden. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events.

Hoe blijf ik op de hoogte van updates over dit evenement?

Je kunt dit doorgeven via marketing@bbp.nl.

Andere vraag

Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl .