Meest gestelde vragen

Heb je een vraag of snap je iets niet. Bekijk eerst hieronder onze meest gestelde vragen voordat je contact opneemt.

Over het event

Het CrossBorder Event is een inspirerende dag met presentaties van succesvolle online retailers, brands én B2B-verkopers in het buitenland. Een dag met diepgang en volop gelegenheid tot netwerken. Plus de presentatie van de CrossBorder Top 30 van internationale snelgroeiers en de uitreiking van de CrossBorder Award voor de beste marketingcase.

Ja, CrossBorder Event 2021 gaat door. We volgen de richtlijnen van het RIVM en hopen je op 16 november in Mereveld, Utrecht te ontmoeten.

Voor alle bedrijven die op de buitenlandse markt actief zijn of dit in de toekomst willen gaan doen.

Het CrossBorder Event wordt georganiseerd door BBP Media en Dexport. BBP Media is de uitgever van het tijdschrift Twinkle.

 

Het thema is Team up!

Internationale expansie is veelkoppig geworden. Dat zorgt binnen organisaties voor complexiteit en uitdagingen. Hoe zorg je ervoor dat je goed verkoopt over de grens, marketplaces voor je laat werken én je merk overeind houdt? Hoe bewaak je intern dat de neuzen de goede en dezelfde kant op staan? Daarover gaat de achtste editie van het CrossBorder Event, op 1 oktober in Utrecht.

Trek lering uit de lessen van inspirerende keynotes, ontmoet tientallen professionals met dezelfde uitdagingen en maak kennis met bedrijven die kunnen helpen bij je internationale ambities. Beleef de bekendmaking van de CrossBorder Top 30 van internationale snelgroeiers en de uitreiking van de CrossBorder Award. Wie worden de opvolgers van Beerwulf en Rituals (misschien jouw bedrijf wel!)?

Het programma bestaat uit een aantal keynote sprekers en parallelsessies. Op deze manier kun je je eigen programma samenstellen.  Bekijk hier het volledige programma.

 

We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Nieuwe sprekers worden continu toegevoegd aan de sprekerspagina. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media (Linkedin, Twitter, Facebook en Instagram).

 

Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers naar projects@bbp.nl .

Ja, we verzorgen na afloop van het programma een netwerk barbeque. Daarnaast zijn er gedurende het evenement dranken en snacks beschikbaar en inbegrepen in de ticketprijs. Heb je dieetwensen waar wij rekening mee moeten houden? Geef dit dan 2 weken vóór aanvang van het event door via k.degroot@bbp.nl. Uiteraard houden we rekening met voldoende vegetarische opties.

Locatie

Het event vindt plaats in eventlocatie Mereveld. Het adres is Mereveldseweg 9 3585 LH Utrecht.

Mereveld beschikt over genoeg gratis parkeerplekken rondom de locatie.

 

Mereveld Utrecht is eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf Utrecht Centraal station bereik je de locatie met de volgende bus: Lijn 41. Uitstappen bij bushalte Koningsweg 175. Plan je route met 9292.nl en/of bekijk de dienstregeling op NS.nl.

 

Dit kan zeker, er zijn verschillende opties. Een daarvan is Van der Valk Utrecht en het Bastion Hotel Utrecht.

De evenementenlocatie is aangepast en geschikt voor mindervaliden. Heb je specifieke wensen? Of dienen wij een parkeerplaats vooraan te reserveren? Geef dit dan door aan onze registratie via k.degroot@bbp.nl.

Aanmelden en betalen

Inschrijven kan via het inschrijfformulier, dat kan hier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via k.degroot@bbp.nl.

In principe kan dit nog tot aan de ochtend voorafgaand van het event. Uiteraard is het op=op.

 

Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard, iDEAL of factuur.

Early Bird – €195

Normaal tarief – €295

Twinkle plus abonnees – €195

Leden Thuiswinkel.org – €195

Bezoekers voorgaande edities – €195

Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je ticket toe middels een QR-code per e-mail. Je toegangsbadge ontvang je bij de inschrijfbalie.

 

Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via k.degroot@bbp.nl of bel naar 0348 – 485088.

Nee, helaas bieden wij geen korting aan studenten.

Je hoeft jouw registratiebevestiging niet geprint mee te nemen. Je kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst.

 

Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via k.degroot@bbp.nl of bel naar 0348 – 48508.

Je kunt dit doorgeven via k.degroot@bbp.nl.

Annuleren

Kun je onverhoopt niet komen, annuleer dan schriftelijk (e-mail) vóór 16 oktober 2021. Wij zullen hiervoor € 100,- (excl. BTW) administratiekosten in rekening brengen. Na 16 oktober 2021 is het niet meer mogelijk te annuleren en brengen wij het volledige bedrag in rekening. Bij verhindering kun je altijd iemand anders in jouw plaats laten gaan. Je dient dit wel voortijdig schriftelijk te melden aan de klantenservice van BBP Media: k.degroot@bbp.nl.

Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar k.degroot@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.

Presentaties & evaluaties

Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.

Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

Overig

Op onze events kan er door de organisatie gefotografeerd en gefilmd worden. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events.

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief en blijf regelmatig de website in de gaten houden.

Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via k.degroot@bbp.nl.