Handvol kanshebbers op CrossBorder Award

Vijf Nederlandse bedrijven zijn genomineerd voor de CrossBorder Award, een prijs voor de beste internationale marketingcase. De award wordt uitgereikt op het CrossBorder Event, over precies vier weken.

Op donderdagmiddag 6 september in Utrecht vertellen sprekers van onder andere Beerwulf, MS Mode en Wijnvoordeel over hun route naar internationaal online verkoopsucces. Oud-schaatser en webondernemer Ben van den Burg is de vertrouwde dagvoorzitter van alweer het zesde CrossBorder Event, dat plaatsvindt bij Mereveld in Utrecht.

CrossBorder Award

Voor het eerst wordt tijdens het event de CrossBorder Award uitgereikt, voor de beste internationale e-commerce marketingcase. Uit een veelvoud aan aangemelde bedrijven zijn vijf internationaal opererende Nederlandse ondernemingen geselecteerd.

Hieronder staan de genomineerden alfabetisch op een rij, met daaronder een verwijzing naar hun campagne.

Amsterdenim
Positionering als ‘Amsterdam Jeans’ via De Speld

Body & Fit
Brand-activatie rondom de grootste fitnessbeurs van Europa

Eurail
Van channel-centric naar audience-centric: de reiziger in beeld

Fatboy
Lamzac presents: the world’s laziest job

North Sails
Go beyond plastic

De genoemde bedrijven zullen hun case binnenkort presenteren aan een vakjury, bestaande uit onder andere Luuk Ros (NIMA en Marketingfacts), Guido Smit (ABN Amro) en Andreas Giese (Dexport). Op 6 september komt de winnaar het podium op.

CrossBorder Top 30

Tijdens het Crossborder Event wordt ook bekend welke Nederlandse online verkopers het hardst aan de weg timmeren over de grens; in de CrossBorder Top 30 staan ze gerangschikt op internationale omzetgroei. De dertig namen op de lijst worden binnenkort bekend gemaakt, de precieze volgorde volgt op het event. Wie volgt ProFlags op?

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.