Hoe influencer marketing Amsterdenim een internationale boost gaf

[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=AIVt0mZNfpo”][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1565248075853{padding-top: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]Ewout Key Ramijer wist als general manager het jeansmerk Amsterdenim op de internationale kaart te zetten. Mede door het verbinden van (internationale) influencers aan het merk en het inzetten van uitgedachte marketingcampagnes wist hij internationale bekendheid te generen voor het merk. Zijn motto: gewoon doen, zorgde ervoor dat Ewout en Amsterdenim grenzeloos de wereld konden veroveren. Wat is verder het geheim achter zijn succes en wat was de grote doorbraak voor Amsterdenim in Nederland en ver daarbuiten? Je ziet het in zijn aflevering van De Doorbraak.

In de nieuwe driedelige online serie De Doorbraak geeft Dexport, specialist in online marketing voor de Duitse markt, een kijkje in bijzondere en succesvolle CrossBorder Top 30 bedrijven. Het verhaal van Loes zie je in de eerste aflevering. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Blijf op de hoogte

Iedere maand iets leuks in je postvak. Denk aan tips & tricks, inspirerende  verhalen en info over het event.