Dennis Akkerman

Dennis akkerman is eigenaar van Seeders. In 2014 is hij gestart bij Seeders als junior online marketeer. In 2018 voor de helft eigenaar geworden en in 2019 volledig eigenaar geworden. Met een team van 65 SEO & linkbuilding specialisten helpen we 600+ bedrijven met het creëren van organische zichtbaarheid in Europa vanuit kantoren in Nederland / Duitsland / Polen / Denemarken & België. Daarnaast verwacht Seeders op zeer korte termijn ook vestigingen in Frankrijk en Spanje te openen.

Omschrijving van de presentatie

INTERNATIONALE SEO MET EASYTOYS, HOE EASYTOYS WERKT AAN INTERNATIONALE ZICHTBAARHEID SEO

EDC retail en Beate Uhse zijn samen in 10 landen actief met 13 verschillende webshops. Dat vraagt voor een uitgebreide en complexe SEO strategie en uitvoer. In deze presentatie nemen wij je mee in de

internationale SEO strategie van het concern. We gaan kijken naar hoe het concern actief is in verschillende landen.

  1. Landenstructuur en strategie
  2. Content strategie
  3. Techniek
  4. Off site strategie

5 vragen aan Dennis

Hoe lang ben je al ondernemer?

Sinds 2018

 

Wat heeft jou gedreven om deze business in te gaan?

Ik zag een markt die niet / niet goed geserviced werd en koos om in het gat te springen.

 

Wat zijn volgens jou de belangrijkste regels om succesvol te zijn?

-Makkelijk uit handen geven van verantwoordelijkheden
-Leven lang leren (lees 60 boeken per jaar)
– Open staan voor feedback / mening van eenieder van stagiair tot schoonmaker
-Verzamel mensen / mentoren om je heen die daar staan waar jij ook wil staan.

 

Wat is jouw droom voor de toekomst?

Seeders doorbouwen naar een internationale cross border online marketing agency met vestigingen op alle werelddelen en een omzet van 100 miljoen euro.

 

Wat is jouw life quote?

Work hard, play hard