Erna heeft recentelijk de overstap van de bureauzijde naar de klantzijde gemaakt en stuurt een internationaal team van specialisten aan. Haar missie is om met haar team op het juiste moment de juiste boodschap aan de juiste gebruiker te tonen. Door het altijd-veranderende digitale landschap is dit een hele uitdaging.
Wat zijn jullie plannen om verder de grens over te gaan?
We gaan in de komende drie jaren 5 nieuwe markten betreden
Wat zijn actuele aandachtspunten / uitdagingen binnen jouw organisatie in relatie tot e-commerce over de grens?
Lokaliteit, Mobiel, Klantbeleving, Covid-19
Jullie hebben intussen aardig wat crossborder ervaring opgebouwd; waar zijn jullie met name trots op?
Binnen een jaar tijd hebben we een miljoenen platform opgebouwd, waarvan het grootste deel van de omzet afkomstig is uit markten buiten Nederland
Welk ander bedrijf bewonder je op het gebied van crossborder e-commerce?
Thuisbezorgd.nl (takeaway.com)
Met welke kernboodschap gaan de toehoorders van jouw sprekersessie naar huis?
Binnen een jaar groeien naar een miljoenenplatform? Dat kan! Zolang je blijft door ontwikkelen op basis van data en klantonderzoek.