Rik van den Wijngaard

Rik van den Wijngaard is creatief strateeg op het gebied van e-commerce. Samen met Johan Smits geeft hij leiding aan Yellowgrape. Van den Wijngaard helpt middelgrote en grote bedrijven die serieus werk willen maken van e-commerce. De strategische inbedding van e-commerce binnen de bedrijfsvoering in brede zin, is altijd het hogere doel. Middelen slim met elkaar verbinden en fanatiek monitoren zijn heilige huisjes op de weg naar het doel toe.

Omschrijving van de presentatie

Versnel je internationale groei met full funnel marketing campagnes?

Veel partijen in de markt focussen hoofdzakelijk op de decision phase van de funnel. Wanneer je internationaal en significant wil groeien, moet je toe naar een full funnel strategie. Van orièˆntatie tot evaluatie en van acquisitie tot retentie – met andere woorden: de customer journey gedekt van A tot Z. In de presentatie vertellen Johan en Rik hoe je dit succesvol toe kunt passen met behoud van jouw ROI. Zodat jij je groei kunt versnellen op internationale schaal.