Teun van Leijsen

Neem de skills van een econoom, de logica van de vakman en de energie van guarana, gecombineerd met Brabantse nuchterheid en je hebt Teun van Leijsen, bedenker en oprichter van het Stoov® warmtekussen. In 2014 startte Teun met de ontwikkeling en uitwerking van een duurzaam idee dat tijdens zijn carrière bij de bank ontstond. Draadloze, oplaadbare warmtekussens waarin design, slimme technologie en comfort perfect samenkomen. De direct-to-consumer business propositie blijkt tot op de dag van vandaag zeer relevant. “Ik wil duurzaam produceren en opereren, Dat voeren we door in onze designs en verpakkingen. We maken deze gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk zodat het voor iedereen eenvoudig wordt om energie te besparen en zo de CO2 uitstoot te reduceren”. Niet voor niets is onze belofte; We warm people, not the planet.

We warm people, not the planet

Marktkansen en omzetvergroting in de Franse markt

De missie om verduurzaming bereikbaar te maken, de groei van een scale up, growth hacking, de ambities en de potentie in het buitenland.

5 vragen aan Teun

Hoe lang ben je al ondernemer?
Sinds 2014

 

Wat heeft jou gedreven om deze business in te gaan?

Ik geloof er heilig in dat we met onze warmtekussens het verschil kunnen maken in verduurzaming. Dit ogenschijnlijk simpele idee wil ik toegankelijk maken voor een groot publiek op een aantrekkelijk en gebruiksvriendelijke manier zodat we allemaal ons steentje kunnen bijdragen aan het behoud van onze planeet. 

 

Wat zijn volgens jou de belangrijkste regels om succesvol te zijn?

Get shit done, leer en faal snel, gebruik je hoofd èn je hart, blijf wendbaar, reflecteer.

 

Wat is jouw droom voor de toekomst?

Dat Stoven een synoniem wordt voor duurzaam stoken.

 

Wat is jouw life quote? 

Ik ben nog geen quote tegengekomen die de lading dekt 😉 Het zou moeten gaan over leren, carpe diem, persoonlijke groei, een zinvol doel nastreven en het maximale uit het leven halen.