Thomas Blankvoort

Thomas Blankvoort behaalde zijn MBA aan The George Washington University in de VS. Na een kort uitstapje als golfer begon hij zijn carrière als consultant bij Bain & Company in Amsterdam. In 2010 startte hij bij Webhelp als Manager Business Development & Innovation. In de jaren daarna groeide hij door tot CCO van Webhelp.
Webhelp is een wereldwijde leverancier van Game Changing Customer Experiences (CX). Gedreven door de visie ‘to make business more human’ maken wereldwijd meer dan 90.000 Webhelpers elke dag het verschil voor jou. #ThinkHuman

Omschrijving van de presentatie

Transforming CX with game-changing customer journeys 

Cross border kent vele facetten. Het kan gaan over het uitbreiden van je organisatie, maar ook het samenbrengen van je organisatie. Hoe dan ook, een excellente customer experience moet je behouden. Zet daarom de customer journey centraal en bouw vanuit daar verder. Thomas neemt je aan de hand van praktijkvoorbeelden mee hoe je als organisatie grenzen kunt laten verdwijnen en één verbonden wereld kunt creëren voor je consument.

5 vragen aan Thomas

Wat zijn jullie plannen om verder de grens over te gaan?
Webhelp is een unicorn en groeit nog elke dag. Van een Franse start-up naar de nummer 1 van Europa hebben we ons vizier nu volledig gericht op een wereldwijde footprint.

 

Wat zijn actuele aandachtspunten / uitdagingen binnen jouw organisatie in relatie tot e-commerce over de grens?
Met de toenemende digitalisering en internationalisering zien we dat alles in een sneltreinvaart is gekomen, met name voor e-commerce partijen. Daarbij komt de hoge mate van concurrentie wat veel bedrijven dwingt om mee te gaan met de snelheid van deze ontwikkelingen. Hier ligt ook de uitdaging.

 

Jullie hebben intussen aardig wat crossborder ervaring opgebouwd; waar zijn jullie met name trots op?
“Culture eats strategy for breakfast”  – we zijn vooral trots op het aanpassingsvermogen en de flexibiliteit van onze medewerkers. Daarin is het borgen en bouwen aan onze cultuur onze belangrijkste interne doelstelling!

 

Welk ander bedrijf bewonder je op het gebied van crossborder e-commerce?
Red Bull

 

Met welke kernboodschap gaan de toehoorders van jouw sprekersessie naar huis?
Always start with the customer journey.